Gönderen Konu: Dostumuz Jos'un son eseri  (Okunma sayısı 1369 defa)

Erkut Baykal

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 214
    • Profili Görüntüle
Dostumuz Jos'un son eseri
« : Ekim 07, 2016, 04:55:25 ÖS »


Erkut

Cennet'te Buharlı Lokolar yoksa bende o zaman gitmiyom.

Ayhan Gürüney

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • İleti: 280
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dostumuz Jos'un son eseri
« Yanıtla #1 : Ekim 07, 2016, 08:56:33 ÖS »
Erkut Ağabey Selam,

Tek kelime ile şaheser, harikulade bir görüntü oluşturmuş...
Başka çalışmalarından da fotolar ekleyebilir misin?

Ayhan
Yürümeyen tren, tren değildir...

Erkut Baykal

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 214
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dostumuz Jos'un son eseri
« Yanıtla #2 : Ekim 08, 2016, 09:43:34 ÖÖ »
Erkut Ağabey Selam,

Tek kelime ile şaheser, harikulade bir görüntü oluşturmuş...
Başka çalışmalarından da fotolar ekleyebilir misin?

Ayhan

Ayhancığım Stummi  forumunda yazıp çiziyor oradan isteyen takip edebilir.

Birkaç şahaser örnek daha;








Ontrax'ta kurgumuzu ziyaret edip.........




...bize huş ağaçları hediye etmiş ;





bizde onları kurgumuza, layık olduğu yere monte etmiştik...........halen kurguda durmaktadır.






Erkut

Cennet'te Buharlı Lokolar yoksa bende o zaman gitmiyom.

Aykut Sani Ünver

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 108
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dostumuz Jos'un son eseri
« Yanıtla #3 : Ekim 11, 2016, 11:12:11 ÖÖ »
Adam bence 1 numara... gercekten süper....

alkibay

  • Newbie
  • *
  • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dostumuz Jos'un son eseri
« Yanıtla #4 : Ekim 12, 2016, 12:46:20 ÖS »
Süper, diyecek bir şey yok, yaptıklarının bir videosu falan var mı aceba?

Ersin Saran

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 126
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dostumuz Jos'un son eseri
« Yanıtla #5 : Ekim 13, 2016, 02:00:20 ÖÖ »
Ne kadar gerçekçi yahu
A.Ersin SARAN

Erkut Baykal

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 214
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dostumuz Jos'un son eseri
« Yanıtla #6 : Ekim 13, 2016, 09:49:52 ÖÖ »
Ağaç yapım işinin dünyadaki tek ustası.
Bizde ise Aykut ve Usta'nın ağaçlarıda pek yabana atılacak gibi değil.
Aykut bir kaç tane koysada görsek.

Son bir teaser;



......nerelerden nereye gelinmiş. Faller:  ;)



Erkut

Cennet'te Buharlı Lokolar yoksa bende o zaman gitmiyom.

Ayhan Gürüney

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • İleti: 280
    • Profili Görüntüle
Ynt: Dostumuz Jos'un son eseri
« Yanıtla #7 : Ekim 14, 2016, 12:33:00 ÖS »
Erkut Abi Selam,

Faller ağaç tam olmuş!

Usta hatırlar, mazi de birde pembe palmiye mi ne var dı?

Nereden nereye .....

Ayhan
Yürümeyen tren, tren değildir...